• naujai kuriamo mažmeninės prekybos ir logistikos padalinio veiklos vystymas;
• darbuotojų komandos formavimas ir darbo funkcijų paskirstymas;
• tiekimo procesų organizavimas;
• atsargų valdymas, užsakymų formavimas ir paskirstymas;
• sandėliavimo procesų koordinavimas;
• transportavimo ir kitų logistikos srities darbų organizavimas bei kontrolė;
• operatyvus probleminių situacijų sprendimas;
• padalinio rezultatų sekimas, analizė ir gerinimas.
Reikalavimai
• BŪTINA vadovaujančio darbo patirtis mažmeninėje prekyboje, tiekimo, logistikos, sandėliavimo srityse ne mažiau 4-5m.;
• aukštasis išsilavinimas (pageidautina vadybos, ekonomikos, verslo administravimo, tiksliųjų mokslų srityje);
• atsargų valdymo ir tiekimo procesų koordinavimo patirtis;
• mažmeninės prekybos procesų išmanymas;
• puikūs organizaciniai ir komandinio darbo įgūdžiai;
• lankstumas ir atvirumas pokyčiams;
• iniciatyvumas, atsakingumas, stipri orientacija į rezultatą, tikslų siekimas;
• rusų kalbos mokėjimas.
Įmonė siūlo
• galimybę pritaikyti įgytą patirtį ir realizuoti savo idėjas;
• įdomų ir atsakingą darbą ambicingoje profesionalų komandoje;
• profesinį tobulėjimą ir karjeros galimybes;
• kompetenciją atitinkantį atlyginimą, visas socialines garantijas.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!