• Teikti informaciją pacientams apie skyriaus paslaugas;
• registruoti pacientus, spręsti iškilusias problemas;
• pildyti ir tvarkyti ambulatorines asmens sveikatos istorijas;
• atlikti kitas su pacientų aptarnavimu susijusias bei vadovo pavestas užduotis.
Reikalavimai
• Pageidautina turėti darbo patirties klientų aptarnavimo srityje;
• puikus kompiuterinis raštingumas;
• taisyklinga lietuvių kalba, geros rusų kalbos žinios;
• konfliktinių situacijų valdymo patirtis;
• komunikabilumas, paslaugumas, pozityvus ir atsakingas požiūris į darbą ir pacientą;
• komandinio darbo įgūdžiai.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!