Įmonės vidaus dokumentų ruošimas bei administravimas, skambučių priėmimas, informacijos teikimas, korespondencijos tikrinimas ir paskirstymas, kanceliarijos priemonių užsakymas ir kontrolė, svečių pasitikimas, bendradarbiavimas su buhalterija, personalo klausimų koordinavimas, įvairios informacijos paieška bei sisteminimas, administracinių patalpų priežiūra bei administravimas, pagalba vadovui ir kitiems biuro darbuotojams. Kiti administraciniai darbai.
Reikalavimai
Privalumas būtų panašaus darbo patirtis. Puikūs raštvedybos įgūdžiai, kompiuterinis raštingumas įgudusio vartotojo lygiu, laisva anglų kalba (rusų, ispanų kalbos mokėjimas būtų privalumas), pareigingumas, kruopštumas, reiklumas sau ir kitiems, iniciatyvumas, gebėjimas savarankiškai atlikti pavestas užduotis, gebėjimas savarankiškai parinkti alternatyvas ir jas pateikti vadovybei, gebėjimas dirbti su didelės apimties informacija. Įdarbinimas nuo 2018.09.01
Įmonė siūlo
Įdomų, dinamišką ir labai atsakingą darbą, vertingą patirtį ir tobulėjimo perspektyvas administravimo, personalo vadybos srityse. Konkurencingą atlyginimą (derybų klausimas), socialines garantijas.
Numatomas maitinimas darbo metu.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!