- gaunamos dokumentacijos (įskaitant ir elektroninės) administravimas ir suvedimas į sistemą,
- reguliarus sisteminių duomenų apdorojimas ir ataskaitų ruošimas,
- nuolatinis bendravimas su klientais derinant baigtų darbų ataskaitas ar tikslinant sąskaitose pateiktą informaciją.
Reikalavimai
- aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, Word, mokėjimas dirbti su MS Dynamics NAV būtų privalumas);
- darbo ruošiant ir administruojant dokumentus (sutartis su klientais, darbų atlikimo aktus, sąskaitas) patirtis;
- buhalterinės apskaitos pagrindai (būtų privalumas);
- geri bendravimo įgūdžiai;
- anglų kalbos mokėjimas;
- kruopštumas, pareigingumas.
Įmonė siūlo
- puikias darbo sąlygas, patrauklų gerbūvio paketą;
- profesinio tobulėjimo galimybes;
- įdomų darbą draugiškame kolektyve.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!