Darbo aprašymas
- Operacinės rizikos vertinimas;
- Operacinę riziką ir vidaus kontrolės organizavimą reglamentuojančių tvarkų, dokumentų, procedūrų, metodikų ir kontrolės priemonių kūrimas, diegimas ir tobulinimas;
- Operacinės rizikos valdymo priemonių naudojimo kontrolė (operacinės rizikos įvykių pasekmių pašalinimo ir prevencinių priemonių įgyvendinimo kontrolė);
- Naujų produktų, veiklą papildančių paslaugų rizikos vertinimo kontrolė;
- Periodinis operacinės rizikos valdymo, vidaus kontrolės organizavimo ataskaitų rengimas ir pristatymas valdymo organams;
- Mokymai ir konsultacijos operacinės rizikos vertinimo, vidaus kontrolės organizavimo klausimais.
Reikalavimai
- Aukštasis išsilavinimas (ekonomika, finansai, bankininkystė);
- Panašaus darbo patirtis (rizikos vertinimo srityje, vidaus kontrolės srityje);
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office programų paketas);
- Atsakingumas, savarankiškumas, įžvalgumas, analitiniai gebėjimai, komunikabilumas, iniciatyvumas.
Privalumai
- Darbo patirtis finansinėje įstaigoje;
- Bazelio standartų, ES direktyvų, LB nutarimų išmanymas.
Įmonė siūlo
- Nuolatinį įdomų ir atsakingą darbą draugiškame kolektyve;
- Puikias darbo sąlygas;
- Profesinio tobulėjimo galimybes;
- Siūlomas atlyginimas „į rankas“ 800 – 1200 €.