Darbas skambučių centre, reaguojant į kliento problemą - techninės pagalbos autotransportui organizavimas (spec. transporto užsakymas, reikalingų paslaugų suteikimas arba nukreipimas pas specialistus).
Reikalavimai
Loginis mąstymas;
Greita orientacija;
Gebėjimas sklandžiai organizuoti darbus;
Mokėjimas bendrauti telefonu;
Anglų kalbos žinios;
Rusų kalbos žinios (privalumas);
Didelis privalumas - techninės žinios apie automobilius.
Įmonė siūlo
Galimybę tobulėti ir augti įmonės viduje;
Visus reikiamus mokymus, patyrusių kolegų pagalbą;
Jauną ir draugišką kolektyvą;
Slenkantį darbo grafiką;
Iššūkius ir įdomią patirtį.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!