Profesionalus ir nuoširdus klientų aptarnavimas ofise;
Klientų poreikių analizė ir konsultavimas, iškilusių klausimų sprendimas;
Įmonės paslaugų / produktų pristatymas ir pardavimas;
Darbas su esamais klientais ir naujų klientų paieška;
Rinkos analizė, informacijos rinkimas, naujų pardavimo galimybių paieška.
Reikalavimai
Aukštesnysis ar aukštasis išsilavinimas (vadybos ar ekonomikos srityje - privalumas);
Geros rusų ir anglų kalbos žinios;
Puikus kompiuterinis raštingumas;
Pardavėjo (-os) - konsultanto (-ės) darbo patirtis nuo 1 m.;
Darbo kompiuterizuotu kasos aparatu (POS'u) patirtis (privalumas);
Imlumas informacijai, aktyvumas, orientacija į klientą;
Paslaugumas ir teigiamas požiūris, gebėjimas bendrauti su įvairiais žmonėmis.
Privalumai:
Aktyvių pardavimų įgūdžiai;
Darbo patirtis dirbant mažmeninėje prekyboje;
Darbo, vadovaujantis klientų aptarnavimo standartais, patirtis.
Įmonė siūlo
Visas socialines garantijas, tik oficialiai ir visuomet laiku mokamą konkurencingą darbo užmokestį bei priedus priklausančius nuo darbo rezultatų;
Darbą draugiškame kolektyve visą darbo dieną;
Visas reikalingas darbo priemones.
CV su nuoroda „Pardavėjas - konsultantas" ir motyvacinį laišką prašome siųsti naudojant CV Market sistemą arba el. paštu: egidijus(eta)mingeda.lt
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.