Padalinys/sritis: Klientų aptarnavimo departamentas, Skambučių centro skyrius
Darbo pobūdis:
• Kokybiškas klientų aptarnavimas telefonu bei informacijos apie įmonės teikiamas paslaugas suteikimas;
• Aktyvūs pardavimai telefonu esamiems klientams;
• Iškeltų pardavimo tikslų siekimas.
Reikalavimai
• Orientaciją į rezultatą;
• Geri derybų ir bendravimo įgūdžiai;
• Savarankiškumas ir gebėjimas planuoti savo darbo laiką;
• Rusų kalbos žinios;
• Aktyvių pardavimų ar pardavimo telefonu patirtis būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Lankstų darbo grafiką; fiksuotą darbo užmokestį ir nuo rezultatų priklausančią kintamą atlyginimo dalį; tarptautinės įmonės socialines garantijas; geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones.
Gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Pardavimo telefonu vadybininkas (-ė) Vilnius" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.
Papildoma informacija
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistė/ -as Vilnius" siųskite faksu (8 5) 205 93 77, el. paštu atranka@gf.lt arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!