Darbo aprašymas
- Įmonės atstovavimas, jos gaminamų produktų reprezentavimas ir pardavimas užsienio rinkose;
- Santykių su esamais klientais (B2B) palaikymas, jų poreikių identifikavimas ir vertinimas, asortimento analizė, produktų krepšelio plėtimas;
- Komercinių pasiūlymų ruošimas, produktų prezentacija, pristatymas;
- Sutarčių sudarymas, derybų vedimas, sąlygų su klientais derinimas;
- Pardavimo proceso organizavimas, administravimas ir kontrolė;
- Bendradarbiavimas su kitais įmonės padaliniais.
Reikalavimai
- Turite patirties pardavimų srityje;
- Esate iniciatyvus, lankstus, kūrybinio mąstymo, bei gebate klientų atsakymą „NE“ transformuoti į „TAIP“;
- Esate bendraujantis ir mokantis derėtis. Gebate užmegzti ryšius ir kurti ilgalaikius santykius su klientais (B2B);
- Labai gerai “valdote” anglų kalbą ( vokiečių k. / prancūzų k. mokėjimas - būtų privalumas);
- “Draugaujate” su kompiuteriu, Jums yra “nesvetimos” pagrindinės kompiuterinės programos (MS Office ir kt.);
- Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
Įmonė siūlo
Prisijungti prie energingos ir veiklios komandos, bei išbandyti šią poziciją.