Pardavimų proceso organizavimas ir priežiūra;
Lietuvos ir Užsienio Klientų užklausų ir užsakymų priėmimas ir įvykdymas;
Bendravimas su Užsienio ir Lietuvos Tiekėjais prekių tiekimo ir logistikos klausimais;
Ataskaitų ir dokumentacijos ruošimas.
Reikalavimai
Komunikabilumas, savarankiškumas, atsakingumas ir iniciatyvumas;
Reikalinga bent 1-2 metų pardavimų patirtis;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Bazinės anglų kalbos žinios.
Privalumai:
Darbo patirtis pardavimuose arba klientų aptarnavime;
Rusų kalbos žinios.
Įmonė siūlo
Įdomų, dinamišką ir perspektyvų darbą;
Galimybę dirbti draugiško ir energingo kolektyvo apsuptyje;
Visapusiškai augti ir tobulėti kartu su įmone;
Patrauklias finansines sąlygas;
Socialines garantijas.
CV ir rekomendacijas siųskite per CV Market kandidatavimo sistemą.
Susisieksime tik su tinkamomis kandidatėmis (-ais).
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!