Pardavimų proceso organizavimas ir priežiūra;
Lietuvos ir Užsienio Klientų užklausų ir užsakymų priėmimas ir įvykdymas;
Bendravimas su Užsienio ir Lietuvos Tiekėjais prekių tiekimo ir logistikos klausimais;
Ataskaitų ir dokumentacijos ruošimas.
Reikalavimai
Komunikabilumas, savarankiškumas, atsakingumas ir iniciatyvumas;
Reikalinga bent 1-2 metų pardavimų patirtis;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Bazinės anglų kalbos žinios.
Privalumai:
Darbo patirtis pardavimuose arba klientų aptarnavime;
Rusų kalbos žinios.
Įmonė siūlo
Įdomų, dinamišką ir perspektyvų darbą;
Galimybę dirbti draugiško ir energingo kolektyvo apsuptyje;
Visapusiškai augti ir tobulėti kartu su įmone;
Patrauklias finansines sąlygas;
Socialines garantijas.
CV ir rekomendacijas siųskite per CV Market kandidatavimo sistemą.
Susisieksime tik su tinkamomis kandidatėmis (-ais).
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!