Mūsų klientė – tarptautinis bankas , teikiantis inovatyvias finansines paslaugas bei produktus. Įmonėje dirba daugiau nei 1000 talentingiausių specialistų. Kviečiame prisijungti prie šio ambicingų tikslų siekiančio kolektyvo ir jus.
Kokios bus jūsų pagrindinės atsakomybės?
- banko produktų naudingumo ir jų poreikio klientams nustatymas,
- susitikimų organizavimas su potencialiais klientais,
- klientų finansinės būklės, mokumo, rizikų vertinimas ir ataskaitų rengimas bei pristatymas,
- banko produktų pardavimas esamiems ir naujiems juridiniams klientams,
- ryšių palaikymas su esamais klientais.
Reikalavimai
Ko iš jūsų tikimės?
- gero anglų kalbos mokėjimo raštu ir žodžiu,
- fnansinių produktų B2B pardavimų patirties ne mažiau 4 metų,
- finansinio raštingumo, savarankiškumo.
Pardavimų patirtis banke arba kredito unijose bus jūsų privalumas.
Įmonė siūlo
- motyvuojantį darbo užmokestį ir reguliarus priedus už rezultatus,
- draugišką komandą, darbą su kompetentingais bei demokratiškais vadovais,
- tobulėjimą bei karjeros galimybes aukšto profesionalumo darbinėje aplinkoje.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!