Būsite atsakingas už efektyvų klientų aptarnavimo vadybininkų komandos valdymą, užtikrinant pardavimo tikslų pasiekimą:
- Skirsite didelį dėmesį efektyviam komandos darbo organizavimui,
- motyvavimui bei nustatytų tikslų siekimui
- seksite ir analizuosite komandos pardavimų rezultatus ir ieškosite būdų kaip juos pagerinti
- sieksite geriausių klientų aptarnavimo kokybės rezultatų bei klientų įvertinimų
Reikalavimai
- Vienerių ir daugiau metų profesionalios darbo patirties klientų aptarnavimo ir pardavimų srityse
- Orientacijos į rezultatą
- Žmonių valdymo ir vadovavimo įgūdžių
- Mokėjimo užburti ir motyvuoti komandą
- Kūrybiškos asmenybės, galinčios rasti tinkamiausius sprendimus
- IT ir telekomunikacijų srities žinių (privalumas)
- Būti orientuotam į pardavimus ir kokybinius tikslus
- Analitinio požiūrio, įžvalgumo
Įmonė siūlo
- Rūpinimusi klientais ir darbuotojais pagrįsta įmonės kultūra
- Karjeros galimybės
- Priedai už pasiektus rezultatus
- Gausybė komandos formavimo ir įmonės renginių
- Papildomi kelionių, nelaimingų atsitikimų ir sveikatos draudimai, III pensijų pakopos kaupimas
- Papildomi asmeninio tobulėjimo mokymai
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!