- profesionalus klientų konsultavimas telefonu (pardavimai, apklausos);
- užsakymų suvedimas į duomenų bazę;
- probleminių situacijų sprendimas;
- stabilus darbo grafikas.
Reikalavimai
- geri aktyvaus klausymosi įgūdžiai;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- komunikabilumas, paslaugumas, entuziazmas ir pozityvumas;
- pardavimų patirtis telefonu - privalumas!
Įmonė siūlo
- tarptautinius standartus atitinkančius klientų aptarnavimo mokymus;
- įdomų ir dinamišką darbą;
- jauną ir draugišką kolektyvą;
- priedus už gerai atliktą darbą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!