Teisingas tikslinių klientų pasirinkimas;
Potencialaus kliento WEB svetainės analizavimas, siauras pagrindinių trūkumų įvardijimas, sprendimo jiems pašalinti radimas;
Aiškus ir lengvai suprantamas potencialaus kliento rastos problemos sprendimo komunikavimas bei tolimesnio susitikimo su klientu organizavimas;
Tikslios informacijos apie klientą įvedimas į CRM, preciziškai vykdyti susitarimus su klientu;
Reikalavimai
Patirtis parduodant produktus ar paslaugas telefonu;
Puikūs tarpasmeniniai bendravimo įgūdžiai lietuvių kalba;
Pozityvumas, gebėjimas suvaldyti atmetimo reakciją.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!