• Darbuotojų paieška/atranka (darbo skelbimų formavimas, paieška/atranka, interviu, kandidatūrų teikimas klientams)
• Atrankų paskirstymas personalo atrankų specialistams
• Atrankų eigos koordinavimas (terminai, komunikacija ir pan.) bei visapusiška pagalba kolegoms
• Susitikimai su esamais ir naujais klientais (naujų ar einamųjų atrankų aptarimas)
• Pasiūlymų ruošimas, planų sudarymas ir vykdymas.
Reikalavimai
• Sėkminga patirtis darbuotojų paieškos/atrankos srityje – ne mažesnė nei 3 m. (didelis privalumas personalo atrankų įmonėje)
• Aukštas atsakomybės lygmuo, savarankiškumas bei labai geri darbo planavimo įgūdžiai
• Gebėjimas lanksčiai reaguoti į nestandartines ir greitai besikeičiančias situacijas
• Diplomatiškumas, komunikabilumas, pozityvumas
• Komandinio darbo įgūdžiai ir orientacija į kokybišką rezultatą
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Įmonė siūlo
• Dinamišką, atsakingą ir įdomų darbą
• Linksmą, nuoširdžią ir draugišką komandą
• Asmeninį bei profesinį augimą
• Visas reikalingas darbo priemones
• Stabiliai mokamą atlygį nuo 800 - 1000 ir Eur neto (priklausomai nuo turimų kompetencijų)
• Priedus nuo pasiektų rezultatų
• Kvalifikacijos kėlimo seminarus/kursus
• Terminuota darbo sutartis 2 m. (su galimybe pratęsti).
CV su nuoroda „Personalo atrankų projektų vadovas“ siųskite el. paštu: info{eta}expertus.lt
Daugiau informacijos tel. nr. +370 682 42303
Konfidencialumas garantuojamas. Informuosime tik tinkamus kandidatus.
Pateikdami savo gyvenimo aprašymą įmonei UAB Expertus LT, Jūs sutinkate, jog naudosime Jūsų asmens duomenis personalo atrankos tikslais. Daugiau informacijos: https://www.expertus.lt/bendrasis-duomenu-apsaugos-reglamentas/
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!