Vadovavimas personalo skyriui, veiklos koordinavimas, procesų optimizavimas;
administracijos personalo valdymo strategijos ir procesų įgyvendinimas:
-veiklos vertinimas;
-darbuotojų mokymai ir ugdymas;
-atlygio politika;
-karjeros planavimas;
-administracijos darbuotojų atrankos;
įmonėje galiojančių tvarkų ir taisyklių rengimas, atnaujinimas ir tobulinimas;
darbdavio įvaizdis ir organizacinės kultūros puoselėjimas;
vairuotojų valdymo strategijos ir procesų įgyvendinimas;
strateginių sprendimų priėmimas, pokyčių inicijavimas ir jų įgyvendinimas;
glaudus bendradarbiavimas su kitų skyrių vadovų komanda;
kasmetinė rinkos analizė ir personalo KPI vykdymas.
Reikalavimai
Sėkminga bent 3 metų vadovaujamo darbo patirtis personalo srityje;
aukštasis verslo vadybos/ administravimo arba teisinis išsilavinimas;
personalo valdymo, darbuotojų vertinimo bei motyvavimo procesų praktinis išmanymas;
darbo santykius reguliuojančių teisės aktų išmanymas bei LR DK praktinio taikymo patirtis;
puikūs planavimo ir organizavimo, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai, gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
gebėjimas greitai ir savarankiškai priimti sprendimus, deleguoti užduotis bei valdyti konfliktines situacijas;
puikūs komunikaciniai įgūdžiai bei empatija;
geros rusų ir anglų kalbos žinios.
Įmonė siūlo
Darbą sėkmingai veikiančioje įmonių grupėje bei galimybę:
- realizuoti savo žinias ir gebėjimus sparčiai augančioje organizacijoje;
- tobulėti personalo valdymo srityje;
- įgyvendinti naujas idėjas, inicijuoti inovatyvius personalo valdymo sprendimus ir vadovų palaikymą juos įgyvendinant;
narystę PVPA, ir kasmetinį dalyvavimą HR bei kituose tiksliniuose renginiuose.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!