Įmonės pirkimų didžiausią dalį sudaro maistas ir gėrimai, mažesnę - ūkinės prekės ir paslaugos.
Pirkimų vadovo pareigos:
1. produktų/paslaugų pasiūlos vietinėje/užsienio rinkose analizė, kainų ir įsigijimų naudingumo vertinimas;
2. aktyvi naujų tiekėjų paieška, ilgalaikių ryšių su esamais palaikymas;
3. tiekėjų pasiūlymų vertinimas, analizė, derybų vedimas;
4.tiekimo sutarčių sąlygų formavimas;
5. pasiūlymų dėl produktų/paslaugų įsigijimo pristatymas vadovybei, naudingumo pagrindimas;
6. sutarčių sudarymas, įsipareigojimų vykdymo kontrolė.
Reikalavimai
1. Universitetinis išsilavinimas;
2. darbo patirtis maisto ir gėrimų tiekimo srityje - nemažiau nei 3 metai;
2. labai geras lietuvių ir anglų kalbų mokėjimas;
3. puikus kompiuterinis raštingumas;
4. asmeninės savybės - puikūs bendravimo įgūdžiai, gebėjimas derėtis ir priimti logiškus sprendimus, dirbti sistemingai ir nuosekliai, užbaigti pradėtus projektus.
Įmonė siūlo
Darbas įmonėje garantuoja stabilų ir laiku išmokamą atlyginimą, socialines garantijas.
Papildoma informacija
CV (lietuvių ir/arba anglų kalbomis) galima siųsti adresu Stanislava.Bruch@lemeridienvilnius.com
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!