- Produktų grupės valdymas, pardavimo strategijos kūrimas ir vystymas
- Rinkodaros biudžeto nustatymas, valdymas
- Rinkodaros veiksmų valdymas pagal prekinio ženklo standartus bei pagal rinkos tendencijas
- Naujų produktų įvedimo į rinką strategijos nustatymas ir vystymas
- Prekių pelningumo analizė, vartotojų poreikių analizė, asortimento efektyvumo analizė
- Kainodaros formavimas (mažmeninės, didmeninės kainos, akcijos, nuolaidos ir t.t.)
- Konkurentų veiklos, asortimento ir kainodaros analizė
- Prekybinių akcijų organizavimas bei jų rezultatų vertinimas
- Bendradarbiavimas su užsienio prekinių ženklų gamintojais dėl tiekimo sąlygų
- Derybų su prekybos tinklais vedimas
- Produkto žinomumo bei pardavimų skatinimo vystymui skirtų nestandartinių projektų kūrimas bei dalyvavimas jų įgyvendinime
Reikalavimai
- Patirtis prekinio ženklo/produktų grupės valdyme komercijos/pardavimų/rinkodaros srityje (didmeninė/mažmeninė prekyba)
- Patirtis valdant FMCG produktų asortimentą (privalumas)
- Puikūs planavimo, biudžeto valdymo bei derybų įgūdžiai ir patirtis
- Aukšta motyvacija, pasitikėjimas savimi bei atsakomybė priimant sprendimus savarankiškai
- Aukštasis išsilavinimas
- Analitiškumas
- Sėkminga komandinio darbo patirtis bei gebėjimas racionaliai deleguoti užduotis
- Puikūs pardavimų įgūdžiai
- Geros anglų kalbos žinios
Įmonė siūlo
- Darbą sėkmingoje tarptautiniu mastu veikiančioje bendrovėje, atstovaujančioje lyderiaujančius prekinius ženklus pasaulyje
- Galimybę kilti karjeros laiptais įmonės viduje
- Dinamišką, profesionalią, patyrusią ir motyvuotą komandą
- Motyvuojantį atlygį bei priedus už rezultatus
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!