Komandos valdymas (konstruktoriai, surinkėjai, montuotojai, rangovai);
Projektų įgyvendinimo koordinavimas;
Brėžinių analizavimas;
Bendravimas su tiekėjais, derybas dėl terminų, kainos ir kokybės;
Aktyvi komunikacija su klientais;
Iškilusių problemų sprendimas;
Darbuotojų susirinkimų vedimas, naujų darbuotojų paieška.
Reikalavimai
Turite bent 3 metų patirtį projektų valdymo, koordinavimo srityje;
Turite patirties komandos formavime, motyvavime bei valdyme;
Turite aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (statybų srityje – privalumas);
Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
Patirtis dirbant su projektų valdymo programa teamhood - privalumas;
Esate iniciatyvus, atsakingas bei nebijote iššūkių.
Įmonė siūlo
Lanksčias darbo sąlygas;
Įdomų, dinamišką bei iššūkių kupiną darbą ambicingoje bei sparčiai augančioje įmonėje;
Visas darbui reikalingas priemones (kompiuteris, telefonas);
Kuro kompensaciją;
Priedus priklausančius nuo pasiektų tikslų.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!