1. Reklamos efektyvumo matavimas kiekybiniais ir kokybiniais tyrimais;
2. Tyrimų užsakymas ir apdorojimas;
3. Rinkos tendencijų ir pokyčių stebėjimas;
4. Reguliarus pardavimo duomenų surinkimas, stebėjimas ir analizė (mikro analizė);
5. Pardavimų idėjų generavimas, specialių pasiūlymų formulavimas ir sprendimų pateikimas rinkodaros ir pardavimų skyriams;
6. Sprendimų siūlymas planuojant kainodaros strategiją;
7. Prezentacijų paketo priežiūra ir duomenų atnaujinimas;
8. Ataskaitų paruošimas centriniam biurui.
Reikalavimai
1. Analitinio darbo patirtis media agentūroje, tyrimų bendrovėje ar įmonių rinkodaros padaliniuose;
2. Puikios anglų kalbos žinios;
3. Excel ir PowerPoint profesionalus naudojimas;
4. Statistikos, matematikos, sociologijos ar ekonomikos išsilavinimas būtų didelis privalumas;
5. Analitinis mąstymas;
6. Gebėjimas generuoti naujas idėjas ir siūlyti tinkamiausius metodus;
7. Komunikabilumas ir įžvalgumas.
Įmonė siūlo
-
Daugiau pasiūlymų rasite www.afr.lt
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.