Restorano administratoriaus pareigos:
1. tinkamai pasiruošti darbui - stalo indų, įrankių, stiklų kt. reikmenų (žvakių, gėlių) reikalingo kiekio sukomplektavimas prieš pamainą;
2. paskirstyti darbą padavėjams, kontroliuoti vykdymą;
3. užtikrinti švarą ir tvarką svečių zonoje ir darbuotojų patalpose;
4. pasitikti svečius, bendrauti su jais, pristatyti gėrimus ir restorano meniu;
5. vykdyti atsiskaitymo už paslaugas funkcijas;
6. užtikrinti nenutrūkstamą darbuotojų mokymo procesą.
Reikalavimai
1. Panašaus darbo patirtis ne mažiau nei 2 metai;
2. Geras kalbų mokėjimas (lietuvių, anglų ir rusų);
3. Kompiuterinis raštingumas; mokėjimas dirbti darbo vietoje instaliuota programa "Micros" - privalumas.
3. Asmeninės savybės - atsakingumas, organizuotumas, gebėjimas suburti kolektyvą, kurti pozityvią ir darbingą nuotaiką.
Įmonė siūlo
1. Tarnybinį autobusą susisiekimui į darbą ir iš jo. Autobusas išvyksta nuo viešbučio "Radisson Blu" Konstitucijos pr., vyksta Ukmergės gatve, stodamas stotelėse "Šeškinės poliklinika" ir "Fabijoniškių";
2. Nemokamą maitinimą;
3. Viešbutis "Le Méridien Vilnius" darbuotojams siūlo galimybę dirbti tarptautinėje kompanijoje, pagal savo išsimokslinimą ir gebėjimus daryti horizontaliąją ir/arba vertikaliąją karjerą.
Papildoma informacija
CV (lietuvių ir/arba anglų kalbomis) galima siųsti adresu Stanislava.Bruch@lemeridienvilnius.com
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!