Restorano administratoriaus pareigos:
1. tinkamai pasiruošti darbui - stalo indų, įrankių, stiklų kt. reikmenų (žvakių, gėlių) reikalingo kiekio sukomplektavimas prieš pamainą;
2. paskirstyti darbą padavėjams, kontroliuoti vykdymą;
3. užtikrinti švarą ir tvarką svečių zonoje ir darbuotojų patalpose;
4. pasitikti svečius, bendrauti su jais, pristatyti gėrimus ir restorano meniu;
5. vykdyti atsiskaitymo už paslaugas funkcijas;
6. užtikrinti nenutrūkstamą darbuotojų mokymo procesą.
Reikalavimai
1. Panašaus darbo patirtis ne mažiau nei 2 metai;
2. Geras kalbų mokėjimas (lietuvių, anglų ir rusų);
3. Kompiuterinis raštingumas; mokėjimas dirbti darbo vietoje instaliuota programa "Micros" - privalumas.
3. Asmeninės savybės - atsakingumas, organizuotumas, gebėjimas suburti kolektyvą, kurti pozityvią ir darbingą nuotaiką.
Įmonė siūlo
1. Tarnybinį autobusą susisiekimui į darbą ir iš jo. Autobusas išvyksta nuo viešbučio "Radisson Blu" Konstitucijos pr., vyksta Ukmergės gatve, stodamas stotelėse "Šeškinės poliklinika" ir "Fabijoniškių";
2. Nemokamą maitinimą;
3. Viešbutis "Le Méridien Vilnius" darbuotojams siūlo galimybę dirbti tarptautinėje kompanijoje, pagal savo išsimokslinimą ir gebėjimus daryti horizontaliąją ir/arba vertikaliąją karjerą.
Papildoma informacija
CV (lietuvių ir/arba anglų kalbomis) galima siųsti adresu Stanislava.Bruch@lemeridienvilnius.com
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!