• Informacijos teikimas klientams elektroniniu paštu bei chat online (pokalbiai gyvai) būdu;
• Klientų konsultavimas draudimo produktų, draudimo sutarčių sudarymo bei administravimo klausimais;
• Klientų konsultavimas draudimo išmokų, žalos reguliavimo bei administravimo klausimais;
• Klientų elektroninės dokumentacijos (žalų bylų) tvarkymas;
• Bendradarbiavimas su kitais bendrovės padaliniais ieškant sprendimų klientui.
Reikalavimai
• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (gali būti studentas);
• Taisyklinga lietuvių kalba (raštu ir žodžiu);
• Gebėjimas sklandžiai reikšti savo mintis;
• Kompiuterinis raštingumas;
• Atsakingumas, atidumas, operatyvumas, optimizmas, iniciatyvumas;
• Orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje;
• Noras mokytis ir tobulėti;
• Darbo patirtis finansų įmonėje ir klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas);
• Darbo patirtis aptarnaujant klientus elektroniniais kanalais (būtų privalumas);
• Rusų ir anglų k. mokėjimas būtų privalumas.
Įmonė siūlo
• Karjeros galimybę;
• Galimybę tobulinti žinias ir profesinius įgūdžius vidiniuose bei išoriniuose mokymuose.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!