• Informacijos teikimas klientams elektroniniu paštu bei chat online (pokalbiai gyvai) būdu;
• Klientų konsultavimas draudimo produktų, draudimo sutarčių sudarymo bei administravimo klausimais;
• Klientų konsultavimas draudimo išmokų, žalos reguliavimo bei administravimo klausimais ;
• Klientų elektroninės dokumentacijos tvarkymas;
• Bendradarbiavimas su kitais bendrovės padaliniais ieškant sprendimų klientui.
Reikalavimai
• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (gali būti studentas)
• Taisyklinga lietuvių kalba (raštu ir žodžiu)
• Gebėjimas sklandžiai reikšti savo mintis
• Kompiuterinis raštingumas
• Atsakingumas, atidumas, operatyvumas, optimizmas, iniciatyvumas
• Orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje
• Noras mokytis ir tobulėti
• Darbo patirtis finansų įmonėje ir klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas)
• Pardavimo įgūdžiai (būtų privalumas)
• Užsienio kalbos žinios
Įmonė siūlo
• Karjeros galimybę
• Galimybę tobulinti žinias ir profesinius įgūdžius vidiniuose bei išoriniuose mokymuose
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!