• naujų klientų paieška, klientų konsultavimas bei alternatyvų teikimas telefonu
• klientų aptarnavimas telefonu ir elektroniniais kanalais
Reikalavimai
• aukštasis išsilavinimas (gali būti studentas)
• geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office)
• taisyklinga lietuvių kalba (žodžiu ir raštu)
• gebėjimas sklandžiai reikšti savo mintis
• optimizmas, iniciatyvumas, aktyvumas
• orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje
• noras mokytis ir tobulėti
• darbo patirtis finansų įmonėje ir klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas)
Įmonė siūlo
Karjeros galimybę
Galimybę tobulinti žinias ir profesinius įgūdžius vidiniuose bei išoriniuose mokymuose
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!