• Naujų klientų paiešką
• Kontaktų su klientais užmezgimas ir palaikymas
• Klientų aptarnavimas bei alternatyvų teikimas telefonu ir elektroniniais kanalais
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office)
• Taisyklinga lietuvių kalba (raštu ir žodžiu)
• Gebėjimas sklandžiai reikšti savo mintis
• Puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai
• Atsakingumas, atidumas, operatyvumas, optimizmas, iniciatyvumas
• Orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje
• Noras mokytis ir tobulėti
• Darbo patirtis finansų įmonėje ir klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas)
• Rusų ir anglų k. mokėjimas būtų privalumas
Įmonė siūlo
• Karjeros galimybę
• Galimybę tobulinti žinias ir profesinius įgūdžius vidiniuose bei išoriniuose mokymuose
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.