• Naujų klientų paiešką
• Kontaktų su klientais užmezgimas ir palaikymas
• Klientų aptarnavimas bei alternatyvų teikimas telefonu ir elektroniniais kanalais
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office)
• Taisyklinga lietuvių kalba (raštu ir žodžiu)
• Gebėjimas sklandžiai reikšti savo mintis
• Puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai
• Atsakingumas, atidumas, operatyvumas, optimizmas, iniciatyvumas
• Orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje
• Noras mokytis ir tobulėti
• Darbo patirtis finansų įmonėje ir klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas)
• Rusų ir anglų k. mokėjimas būtų privalumas
Įmonė siūlo
• Karjeros galimybę
• Galimybę tobulinti žinias ir profesinius įgūdžius vidiniuose bei išoriniuose mokymuose
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!