• klientų klausimų sprendimas, nestandartinių situacijų valdymas
• įmonės klientų aptarnavimo procesų kontrolė, siekiant išvengti sutrikimų ir pretenzijų
• klientų aptarnavimo procesų tobulinimas, prevencijos priemonių diegimas
• bendravimas su klientais telefonu ir raštu
• bendradarbiavimas su aptarnavimo paslaugų teikėjais (partneriais)
• santykių su klientais valdymo įrankio diegimas ir administravimas
Reikalavimai
• panašaus darbo, susijusio su tiesioginiu klientų aptarnavimu ar skambučių centro veikla, patirtis
• patirtis rengiant, diegiant ir kontroliuojant klientų aptarnavimo procesus bei sistemas
• aukštasis universitetinis išsilavinimas vadybos srityje
• puikus lietuvių kalbos mokėjimas, geras rusų ir anglų kalbų mokėjimas (raštu ir žodžiu)
• puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai, orientacija į klientą
• atsparumas stresui, konfliktinėms situacijoms ir greitai besikeičiančioms sąlygoms
• kruopštumas, gebėjimas argumentuotai reikšti mintis, įsipareigojimų laikymasis, analitinis mąstymas
• vairuotojo pažymėjimas
Įmonė siūlo
• įdomų ir atsakingą darbą lyderiaujančioje kompanijoje
• galimybę nuolat tobulėti ir mokytis
• konkurencingą atlyginimą ir priedus už pasiektus darbo rezultatus
• profesionalią komandą, kurios dėka efektyvus darbas ir bendradarbiavimas su klientais, tiekėjais ir kolegomis yra įmonės sėkmės pagrindas
• papildomą sveikatos draudimą
Kartu kurkime patikimą ir dinamišką aplinką, kurioje augtume, tobulėtume ir siektume karjeros!
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!