• Kokybiškas serviso padalinio darbo organizavimas;
• Serviso darbo rodiklių analizė, ataskaitų ruošimas;
• Teikiamų paslaugų kokybės gerinimas;
• Bendravimas su klientais;
• Naujų klientų paieška;
• Priemonių serviso paslaugų pardavimų didinimui ir kokybės kėlimui diegimas;
• Pajamų ir išlaidų kontrolė.
Reikalavimai
• Aukštasis techninis išsilavinimas;
• Darbo patirtis technikos remonto srityje;
• Geri planavimo bei vadovavimo įgūdžiai;
• Kompiuterinis raštingumas;
• Sąžiningumas;
• Lankstumas;
• Iniciatyvumas.
Įmonė siūlo
• Dinamišką darbą sėkmingai veikiančioje, perspektyvioje kompanijoje;
• Profesinius mokymus, karjeros ir savirealizacijos galimybes;
• Konkurencingą, kompetenciją atitinkantį atlygį.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!