• Kokybiškas serviso padalinio darbo organizavimas;
• Serviso darbo rodiklių analizė, ataskaitų ruošimas;
• Teikiamų paslaugų kokybės gerinimas;
• Bendravimas su klientais;
• Naujų klientų paieška;
• Priemonių serviso paslaugų pardavimų didinimui ir kokybės kėlimui diegimas;
• Pajamų ir išlaidų kontrolė.
Reikalavimai
• Aukštasis techninis išsilavinimas;
• Darbo patirtis technikos remonto srityje;
• Geri planavimo bei vadovavimo įgūdžiai;
• Kompiuterinis raštingumas;
• Sąžiningumas;
• Lankstumas;
• Iniciatyvumas.
Įmonė siūlo
• Dinamišką darbą sėkmingai veikiančioje, perspektyvioje kompanijoje;
• Profesinius mokymus, karjeros ir savirealizacijos galimybes;
• Konkurencingą, kompetenciją atitinkantį atlygį.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!