• Efektyvus kasdienių serviso darbų planavimas ir kontrolė;
• Priemonių serviso paslaugų pardavimų didinimui ir kokybės kėlimui diegimas;
• Serviso darbo rodiklių analizė, ataskaitų ruošimas;
• Pajamų ir išlaidų kontrolė;
• Bendravimas su esamais ir naujų klientų paieška bei pritraukimas.
Reikalavimai
• Aukštasis arba aukštesnysis techninis išsilavinimas;
• Sėkminga vadovaujamo darbo patirtis automobilių aptarnavimo ir remonto srityje;
• Puikūs planavimo bei vadovavimo įgūdžiai;
• Kompiuterinis raštingumas;
• Aukšta asmeninė ir profesinė motyvacija.
Įmonė siūlo
• Dinamišką darbą sėkmingai veikiančioje, perspektyvioje kompanijoje;
• Profesinius mokymus, karjeros ir savirealizacijos galimybes;
• Konkurencingą, kompetenciją atitinkantį atlygį;
• Draugišką kolektyvą ir aplinką.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!