Vesti didelę pardavimų, žalų registravimo/administravimo ir klientų aptarnavimo komandą į priekį;
Užtikrinti, kad BTA klientai būtų aptarnauti kokybiškai ir operatyviai telefonu, el. paštu, kitais nuotolinio ryšio kanalais;
Nuolat stebėti ir tobulinti pardavimo telefonu bei žalų registravimo/administravimo procesus;
Inicijuoti, vystyti naujus projektus Skambučių centre užtikrinant atskirų komandos narių profesinį augimą;
Prižiūrėti informacinių sistemų Skambučių centre sklandų veikimą ir asmens duomenų apsaugos reikalavimų vykdymą;
Užtikrinti sklandų skyriaus darbą ir rezultatų vykdymą.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas ir puikios anglų kalbos žinios;
Vadovavimo patirtis ir lyderio savybės;
Komunikabilumas ir efektyvaus darbo organizavimo patirtis;
Analitinis mąstymas ir darbo planavimas remiantis faktiniais skaičiais, prognozėmis;
Puikios darbo kompiuteriu žinios ir inovatyvus požiūris;
Gebėjimas greitai reaguoti ir operatyviai spręsti problemas;
Ryžtas prisiimti atsakomybę už komandos rezultatus ir garantuoti keliamų tikslų įvykdymą.
Įmonė siūlo
Įdomų ir dinamišką darbą vienoje didžiausių tarptautinio kapitalo draudimo bendrovių;
Ypatingai draugišką, BTA vertybėmis paremtą darbinę atmosferą jaunatviškame kolektyve;
Geras darbo sąlygas, konkurencingą darbo užmokestį bei papildomas naudas;
Galimybę inicijuoti naujoves ir profesinio tobulėjimo galimybes.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!