Klientų aptarnavimo specialistai yra atsakingi už profesionalų klientų iš Lietuvos aptarnavimą ir informacijos teikimą telefonu, problemų sprendimą ir aktyvų reagavimą į klientų poreikius.
Reikalavimai
-Greita orientacija ir gebėjimas greitai mokytis;
-Rusų kalba (žodžiu) - privalumas;
-Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
-Galimybė dirbti slenkančiu darbo grafiku (skyrius veikia I-VII nuo 7-22 val.).
Įmonė siūlo
-Vertingą klientų aptarnavimo patirtį, kuri bus naudinga tolimesnei karjerai;
-Kokybiškus ir gausius įgūdžių lavinimo mokymus;
-Slenkantį darbo grafiką ir galimybę dirbti ne visą darbo dieną;
-Įdomų darbą modernioje kompanijoje;
-Galimybę atstovauti rinkoje lyderiaujančioms įmonėms;
-Galimybę derinti darbą ir studijas;
-Draugiškus ir energingus kolegas;
-Galimybę grįžti namo nemokamu taksi;
-Tobulėjimą bei karjeros galimybes.
Kita informacija: Informuosime tik atrinktus kandidatus
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!