- laukiantis iššūkis: įsisavinti ir įvaldyti kompiuterinę detalių atpažinimo sistemą,
- klientų telefonų skambučių priėmimas, konsultavimas ir užrašymai,
- užsakymų priėmimas, t.y. tikslus klientų pageidavimų fiksavimas,
- taisomų sunkvežimių proceso sekimas ir klientų informavimas apie proceso eigą,
- darbų skirstymas bei dirbančių brigadų darbo laiko planavimas,
- detalių parinkimas remontuojamam sunkvežimiui, naudojantis kompiuterine detalių atpažinimo sistema.
Reikalavimai
- ne trumpesnė nei 2 metai serviso priemėjo arba meistro patirtis lengvųjų automobilių arba sunkvežimių srityje,
- aukštasis arba aukštesnysis transporto inžinerijos/mechanikos išsilavinimas,
- puikios lietuvių ir rusų kalbos žinios,
- gebėjimas dirbti kompiuteriu bei greitai įsisavinti naujas kompiuterines sistemas,
- aktyvumas, iniciatyva, gebėjimas vienu metu valdyti ir skirstyti didelį kiekį informacijos: per dieną priimama iki 100 remonto užsakymų,
- galiojantis vairuotojo pažymėjimas (B kategorija).
Įmonė siūlo
- aktyvų, atsakingą ir įdomų darbą stambioje tarptautinėjė įmonių grupėje,
- geras darbo sąlygas,
- slenkantįdarbo grafiką: darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. arba nuo 11 iki 20 val.;
- vieną šeštadienį ir vieną sekmadienį per mėnesį.
- karjeros galimybes: metų laikotarpyje tapti serviso meistru ir vadovauti 6-7 serviso darbuotojų brigadai.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!