* Rūpintis keleivių komfortu ir gerove reiso metu; palaikyti švarą autobuso salone;
* Parduoti autobuse bilietus, pildyti tam tikrus dokumentus;
* Teikti informaciją keleiviams, prireikus juos koordinuoti;
* Rūpintis pozityvia psichologine atmosfera autobuse, padėti keleiviams išspręsti įvairias situacijas, susijusias su kelione.
Reikalavimai
Kokias savybes, įgūdžius ir žinias Jūs privalote turėti:
* Labai geras rusų ir anglų kalbų žinias (rusų kalba - privaloma); gebėjimas sklandžiai kalbėti ir skaityti rusų ir anglų kalbomis;
* Ne žemesnį nei vidurinį išsilavinimą;
* Gerus bendravimo įgūdžius, patirties bendraujant su klientais, atsakomybės jausmą ir disciplinuotumą;
* Charakterio savybę - nekonfliktiškumą;
* Rimtą požiūrį į klientą - nuoširdų norą kuo geriau pasirūpinti klientu, kad jis norėtų vėl sugrįžti!
* O svarbiausia - galimybė nuolat dirbti komandiruotėse! Komandiruotės į ES ir NVS šalis.
* Privalumas, jei Jūs turite žinių ir įgūdžių kalbėti vokiečių ir/arba lenkų kalba.
Įmonė siūlo
* Draugišką ir šiuolaikišką kolektyvą, tikintį savo darbu;
* Nuolatinę darbo vietą;
* Darbą stabiliai dirbančioje tarptautinėje kompanijoje, esančioje tarp rinkos lyderių;
* Stabilų atlyginimą, visas socialines garantijas;
* Motyvacinius priedus, atitinkančius darbo kokybės rezultatus;
* Visas darbui reikalingas priemones (išsamius apmokymus, darbo telefoną, vizas, draudimus, apgyvendinimą, atvykimą ir išvykimą į/iš darbo vietos);
* Asmeninį bei profesinį tobulėjimą (kursus, mokymus, seminarus);
* Vertingą patirtį klientų aptarnavimo srityje.
Kandidatų ieškome Vilniuje ir Kaune.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!