- Esamų ir naujų klientų verslo procesų poreikių analizavimas
- Pagalba kolegoms kuriant pasiūlymus ir ieškant naujų sprendimų klientams transporto rizikų valdymo srityje
- Kartu su kolegomis konsultuoja klientus, siekdamas kurti pridėtinę vertę
- Užtikrina efektyvų esamų klientų aptarnavimą ir teikia idėjas proceso gerinimui
- Aktyviai bendradarbiauja su draudimo įmonėmis ir kitais paslaugų tiekėjais, inicijuoja reikiamus susitarimus ir pokyčius klientams
Reikalavimai
- Darbo patirtis automobilių pardavimo, parkų administravimo srityje būtų privalumas
- Internetinų klientų aptarnavimo sistemų išmanymas
- Puikūs bendravimo įgūdžiai, orientacija į klientą
- Puikūs analitiniai įgūdžiai, iniciatyvumas, nuolatinis noras tobulėti
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai
- Geros anglų kalbos žinios
Įmonė siūlo
- Palaikančią ir draugišką komandą;
- Motyvuojančią darbo aplinką;
- Patrauklias finansines sąlygas ir visas socialines garantijas;
- Savęs realizavimo bei karjeros galimybes tarptautinėje aplinkoje.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!