Užsakymų koordinatorius atsakingas už:
- bendravimą su klientais iš užsienio telefonu ir elektroniniu paštu;
- siuntų informacijos atnaujinimą duomenų bazėje;
- ataskaitų rengimą Excel pagalba;
- siuntas lydinčių dokumentų rengimą.
Reikalavimai
- Geros anglų kalbos žinios;
- Geri MS Excel įgūdžiai;
- Lankstumas ir atsakingumas;
- Labai geri komunikacijos įgūdžiai;
- Orientacija į rezultatą;
- Galimybė dirbti įvairiomis pamainomis.
Įmonė siūlo
- Vertingą darbo patirtį;
- Įdomų darbą modernioje tarptautinėje kompanijoje;
- Jauną ir draugišką kolektyvą;
- Asmeninį tobulėjimą bei karjeros galimybes;
- 40 arba 32 val. darbo savaitę (dirbant 5d. arba 4 d. po 8 val.)
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!