- Bendravimas su esamais įmonės klientais, iškilusių problemų sprendimas, savo kompetencijos ribose, dokumentų, susijusių su šia veikla, pildymas;
- Gaunamų, siunčiamų, įmonės vidaus dokumentų registravimas, jų paskirstymas;
- Pašo siuntų rengimas;
- Svečių priėmimas;
- Vadovų aprūpinimas informaciją.
Reikalavimai
- Mokėti naudotis ryšių aparatūra bei kitom orgtechnikos priemonėmis.
- Mokėti ieškoti, rinkti ir analizuoti atitinkamą informaciją, taip pat ją valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti;
- Savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
- Žinoti tarnybinio etiketo reikalavimus;
- Informacinius srautus;
- Lankytojų aptarnavimo proceso organizavimo taisykles ir metodus;
- Atliekamų paslaugų rūšis;
- Mokėti tiksliai formuluoti (rengti) savo išvadas;
- Mokėti dirbti kompiuteriu su Microsoft Office programomis;
- Gerai mokėti valstybinę kalbą, sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
- Gerai ir be klaidų spausdinti kompiuteriu;
- Būti susipažinusiam su labiausiai paplitusiomis personalo apskaitos ir dokumentų tvarkymo programomis.
Įmonė siūlo
- Pozityvią darbo aplinką;
- Žingeidžių ir pozityvių kolegų komandą;
- Profesionalią komandą ir vadovus;
- Konkurencingą atlygį ir priedus už pasiektus rezultatus;
- Galimybes augti įmonės viduje;
- Visas reikalingas darbo priemones.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!