- Metinio pirkimų plano parengimas ir vykdymas;
- prekių užsakymų kūrimas atsižvelgiant į terminus, biudžetus ir poreikį;
- pirkimų analizė, prognozės ir plano korekcijos;
- logistikos organizavimas;
- finansų planavimas;
- išstatymo (displėjų), vizualų, GWP planavimas, užsakymas ir paskirstymas per POS, viso proceso priežiūra Ir valdymas;
- prekybinio vaizdo kūrimas parduotuvėse, marketingo planavimas ir vykdymas;
- bendravimas su užsienio tiekėjais, market visit kuravimas, veiklos pretenzijų rengimas ir pristatymas;
- pirkimų, pardavimų, marketingo rodiklių ir kitų ataskaitų ruošimas ir pristatymas.
Reikalavimai
- Turi puikias anglų k. žinias (kalbėjimas, teksto suvokimas, rašymas);
- geba puikiai naudotis MS Office paketo programomis;
- moka analizuoti skaičius, rengti planus ir pristatyti ataskaitas;
- geba dirbti komandoje ir individualiai;
- moka ir gali greitai orientuotis stresinėse situacijose.
PRIVALUMAI:
- vairavimo teisės (B kategorija);
- panašaus darbo patirtis.
Įmonė siūlo
- Atsakingą ir įdomų darbą pilnu etatu su gerai žinomais laikrodžių prekiniais ženklais;
- draugišką komandą;
- konkurencingą atlyginimą ir socialines garantijas;
- profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes;
- visada laiku mokamą darbo užmokestį.
Darbo vieta – UAB „Laiko žvaigždė“ administracija (Draugystės g. 19, Kaunas). Numatoma darbo pradžia – gruodžio antra pusė.
Maloniai prašome nekandidatuoti, jei ieškote darbo nepilnu etatu. Ačiū už Jūsų supratingumą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!