Tikrina darbų eigą, dokumentus ir ,jeigu būtina, koreguoja;
Koordinuoja klientų aptarnavimo personalo veiklą;
Nuolatinis dialogas su vadovu, atsakingu už grįžtamąjį ryšį, apie visas problemas, sunkumus, kurie gali atsirasti dėl naujų produktų ar klientų;
Pateikti pardavimo ataskaitas, finansines ir kitas atsaskaitas vadovams pagal poreikį;
Kita komercinė veikla būtina ir suderinta su vadovybe tinkama esančiai pozicijai.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas;
Ankstesnė darbo patirtis pardavimo arba pirkimo skyriuje;
Pageidautina darbo patirtis su greito apyvartumo prekėmis (FMCG);
Puikūs organizaciniai ir socialiniai įgūdžiai;
Diplomatiškumas ir derybų įgūdžiai.
Darbo įgūdžiai programomis Power Point; Excel.
Puikios anglų kalbų žinios ir gera rusų kalba.
Įmonė siūlo
Įdomų darbo pobūdį bei saviraiškos galimybes;
Konkurencingą atlyginimą, kuris aptariamas darbo pokalbio metu.
Telefonas pasiteiravimui: 864013131- Georgij.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!