Svečių pasitikimas, jų įregistravimas viešbutyje (Check-in procedūra);
Svečių informavimas – apie viešbutyje teikiamas paslaugas / paslaugų paketus, lojalumo programas;
Paslaugų teikimas – taksi iškvietimas, žadinimas, žinučių / informacijos perdavimas ir kt.;
Svečių išregistravimas (Check-out) ir atsiskaitymas už suteiktas paslaugas.
Reikalavimai
Viešbučio administratoriaus darbo patirtis ne mažiau nei 1 metai;
Labai gerai mokėti lietuvių, anglų, rusų kalbas. Gebėti kalbėti aiškiai, nuosekliai ir rišliai;
Pozityvus mąstymas, mandagumas, paslaugumas;
Darbo Fidelio / Opera įgūdžiai (privalumas);
Darbas organizuojamas pamainomis, tarp kurių yra ir naktinės pamainos.
Įmonė siūlo
Tarptautinę komandą;
Patirtį svetingumo industrijoje;
Mokymą, tobulėjimo ir karjeros galimybes;
Nemokamą darbuotojų transportą į ir iš darbo;
Maitinimą darbuotojų valgykloje.
Telefonas pasiteiravimui : 8 699 97364
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!