Svečių pasitikimas, jų įregistravimas viešbutyje (Check-in procedūra);
Svečių informavimas – apie viešbutyje teikiamas paslaugas / paslaugų paketus, lojalumo programas;
Paslaugų teikimas – taksi iškvietimas, žadinimas, žinučių / informacijos perdavimas ir kt.;
Svečių išregistravimas (Check-out) ir atsiskaitymas už suteiktas paslaugas.
Reikalavimai
Viešbučio administratoriaus darbo patirtis ne mažiau nei 1 metai;
Labai gerai mokėti lietuvių, anglų, rusų kalbas. Gebėti kalbėti aiškiai, nuosekliai ir rišliai;
Pozityvus mąstymas, mandagumas, paslaugumas;
Darbo Fidelio / Opera įgūdžiai (privalumas);
Darbas organizuojamas pamainomis, tarp kurių yra ir naktinės pamainos.
Įmonė siūlo
Tarptautinę komandą;
Patirtį svetingumo industrijoje;
Mokymą, tobulėjimo ir karjeros galimybes;
Nemokamą darbuotojų transportą į ir iš darbo;
Maitinimą darbuotojų valgykloje.
Telefonas pasiteiravimui : 8 699 97364
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!