Įmonės finansų veiklos organizavimas, administravimas, procedūrų tobulinimas ir kontrolė;
Buhalterinių operacijų atitikimo įstatymų nustatytiems reikalavimams užtikrinimas;
Reikiamų vidinių ataskaitų rengimas ir teikimas;
Ataskaitų valstybinėms institucijoms, Sodros ir statistinių ataskaitų teikimas;
Apskaitos politikos peržiūra ir optimizavimas.
Reikalavimai
Universitetinis išsilavinimas (ekonomikos/finansų/apskaitos srityse);
Ne mažesnė nei 3 metų analogiško darbo patirtis transporto/ paslaugų/prekybos srityse;
LR teisės aktų, reglamentuojančių mokesčius ir buhalterinę apskaitą, išmanymas;
Geras MS Office paketo programų išmanymas;
Gebėjimas sisteminti, analizuoti didelius duomenų srautus.
Naudingi įgūdžiai:
Anglų ir rusų kalbos įgūdžiai
Įmonė siūlo
Atsakingą ir dinamišką darbą profesionalioje komandoje;
Profesinio tobulėjimo galimybes;
Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas.
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Konfidencialumą garantuojame.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!