• Skirtingos veiklos įmonių mėnesio ataskaitų ruošimas ir deklaracijų pildymas;
• Kasdienių skirtingų buhalterinės apskaitos užduočių atlikimas ir klausimų sprendimas (priklausomai nuo turimos kompetencijos);
• Bankinių pavedimų atlikimas;
• Kokybiškų paslaugų įmonės klientams užtikrinimas;
• Mokestinių ir finansinių ataskaitų ruošimas ir pateikimas.
• Ne mažesnė kaip 3 metų darbo patirtis atliekant panašias darbo funkcijas (darbo patirtis įvairias finansines paslaugas teikiančioje įmonėje būtų didelis privalumas);
• Anglų kalbos žinios (ne žemesnis negu B2 lygis);
• Darbo patirtis su apskaitos programomis „Rivilė“ ir „Navision“;
• Darbo patirtis su apskaitos programa „Directo“ būtų privalumas;
• Universitetinis išsilavinimas finansų, ekonomikos, apskaitos ar kitose susijusiose srityse.
• Iššūkių kupiną darbą su skirtingais projektais;
• Draugišką profesionalų komandą;
• Pažangių technologijų taikymą ir "žalią šviesą" idėjoms;
• Lanksčią darbo dienos pradžią;
• Atlyginimas derinamas priklausomai nuo turimos patirties ir kompetencijos.
Pateikdami savo gyvenimo aprašymą įmonei UAB Integre Jūs sutinkate, jog naudosime Jūsų asmens duomenis personalo atrankos tikslais.
Daugiau informacijos: https://integre.lt/wp-content/uploads/2018/08/Privatumo-politika.pdf
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.