- pilnas įmonės buhalterinės apskaitos tvarkymas;
- pirminio dokumentų suvedimo kontrolė;
- personalo dokumentų ruošimas, darbo laiko bei darbo užmokesčio skaičiavimas;
- finansinės atskaitomybės sudarymas ir pateikimas institucijoms;
- mokesčių apskaita bei mokestinių ataskaitų rengimas;
- ūkinių ir finansinių operacijų apskaitos teisėtumo užtikrinimas;
- buhalterinių duomenų analizė ir kontrolė.
Pavaldume - biuro vadybininkė, atsakinga už pirminių dokumentų suvedimą.
Reikalavimai
- aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (finansų arba buhalterinės apskaitos srityje);
- ne mažesnė nei 3 metų darbo patirtis;
- visuotinių apskaitos standartų ir LR teisės aktų, reglamentuojančių VAS, mokesčius ir įmonių veiklą išmanymas;
- darbo patirtis su Navision programa būtų privalumas;
- geras kompiuterinis raštingumas;
- sąžiningumas, atsakingumas, atidumas;
- galimybė dirbti visą darbo dieną.
Įmonė siūlo
- konkurencingą, motyvuojantį atlyginimą, 20% didesnį už regione siūlomą vidutinį šios pozicijos atlygį;
- puikias darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones;
- kuro sąnaudų kompensaciją dėl atvykimo į darbo vietą arba atvežimą/nuvežimą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!