- pilnas įmonės buhalterinės apskaitos tvarkymas;
- pirminio dokumentų suvedimo kontrolė;
- personalo dokumentų ruošimas, darbo laiko bei darbo užmokesčio skaičiavimas;
- finansinės atskaitomybės sudarymas ir pateikimas institucijoms;
- mokesčių apskaita bei mokestinių ataskaitų rengimas;
- ūkinių ir finansinių operacijų apskaitos teisėtumo užtikrinimas;
- buhalterinių duomenų analizė ir kontrolė.
Pavaldume - biuro vadybininkė, atsakinga už pirminių dokumentų suvedimą.
Reikalavimai
- aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (finansų arba buhalterinės apskaitos srityje);
- ne mažesnė nei 3 metų darbo patirtis;
- visuotinių apskaitos standartų ir LR teisės aktų, reglamentuojančių VAS, mokesčius ir įmonių veiklą išmanymas;
- darbo patirtis su Navision programa būtų privalumas;
- geras kompiuterinis raštingumas;
- sąžiningumas, atsakingumas, atidumas;
- galimybė dirbti visą darbo dieną.
Įmonė siūlo
- konkurencingą, motyvuojantį atlyginimą, 20% didesnį už regione siūlomą vidutinį šios pozicijos atlygį;
- puikias darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones;
- kuro sąnaudų kompensaciją dėl atvykimo į darbo vietą arba atvežimą/nuvežimą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!