- Bendravimas su įmonės klientais;
- Telefoninių skambučių administravimas, jų nukreipimas;
- Bendrovės prekių ir paslaugų išmanymas ir klientų konsultavimas;
- Skolų administravimas, sisteminimas ir priminimų siuntimas įmonės klientams;
- Įmonės svečių priėmimas;
- Įmonės dokumentų rengimas ir registravimas duomenų bazėje;
- Korespondencijos tvarkymas;
- Biuro aprūpinimas kanceliarinėmis prekėmis, kitų pirkimų biuro reikmėms užtikrinimas;
Reikalavimai
- Aukštasis išsilavinimas – gali dar studijuoti;
- Puikios lietuvių ir anglų kalbų žinios;
- Informacijos apdorojimas šiuolaikinėmis techninėmis kompiuterinės technikos, komunikacijų ir ryšio priemonėmis;
- Geri komandinio darbo įgūdžiai, lankstumas, atvirumas, kūrybiškumas;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai;
- Iniciatyvumas, sugebėjimas savarankiškai planuoti savo darbą ir priimti sprendimus;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Darbo patirtis – būtų privalumas
Įmonė siūlo
- Darbą stabilioje ir lyderiaujančioje kompanijoje;
- Draugišką, darnų, veržlų kolektyvą;
- Puikią darbo atmosferą, geras darbo sąlygas;
- Įdomų ir atsakingą darbą, galimybes realizuoti savo idėjas ir sprendimus;
- Konkurencingą atlyginimą.
- Mokymus, susijusius su darbu, profesinio tobulėjimo galimybes;
- Visas socialines garantijas ir priemones, reikalingas darbui.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.