Svečių priėmimas, skambučių priėmimas ir nukreipimas;
Įmonės dokumentų ir korespondencijos administravimas;
Personalo dokumentų administravimas;
Pagalba viešųjų pirkimų srityje (viešųjų pirkimų medžiagos surinkimas, užklausų ir atsakymų rengimas bei koordinavimas; kvalifikacinių dokumentų rengimas ir pan.);
Įmonės renginių organizavimas;
Pagalba įmonės vadovui ir darbuotojams kasdieniniais, administracinio bei organizacinio pobūdžio klausimais.
Reikalavimai
Geros raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Labai geras lietuvių ir pageidautina, geras anglų kalbos mokėjimas;
Gebėjimas valdyti, kaupti ir sisteminti gaunamą informaciją;
Gebėjimas dirbti savarankiškai, iniciatyvumas bei noras tobulėti;
Kokybės vadybos sistemos dokumentų rengimo ir valdymo žinios - privalumas;
Darbo patirtis administravimo srityje - privalumas.
Įmonė siūlo
Atsakingą darbą draugiškame kolektyve;
Įgūdžių ir nuolatinio tobulėjimo galimybę;
Pozityvią ir saugią darbo aplinką;
Stabilų, motyvuojantį ir patirtį bei darbo rezultatus atitinkantį atlygį;
Galimybę augti kartu su kompanija ir tapti savo srities profesionalu.
Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
Telefonas pasiteiravimui: 8 5 2798962
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.