Įmonės vadovo asistentė , atsakinga už sklandų filialų klientų aptarnavimo administratorių organizacnį darbą, įmonės dokumentų leidimas, dokumentų srautų tvarkymas,sutarčių ir įsipareigojimų su klientais, tiekėjais koordinavimas ir administravimas; Korespondencijos ruošimas ir administravimas;Vidinių ataskaitų ir veiklos audito tvarkymas, tvarkos pagrindiniame biure palaikymas, kanceliarinių prekių poreikio numatymas ir užsakymas;Duomenų tvarkymas ir administravimas su susijusiomis valstybinėmis organizacijomis, Esamų ir naujų bylų su klientais kontrolė bei archyvavimas;Klientų ir svečių priėmimas; Kiti administravimo darbai ir pagalba vadovui vykdant sprendimus.
Reikalavimai
Dalykinio etiketo išmanymas, preciziškumas, atsakingumas, gebėjimas dirbti su keliais projektais vienu metu, noras mokintis naujų dalykų ir tobulėti
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas administracijos ar vadybos srityje. Administratorės (-iaus) darbo patirtis būtų privalumas; Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office programomis);Puikios lietuvių kalbos žinios, geros anglų kalbos žinios, rusų kalbos žinios (privalumas); Sugebėjimas valdyti situaciją, greitai sisteminti ir apdoroti informaciją.
Įmonė siūlo
Atsakingą ir įdomų darbą draugiškame kolektyve;
Ilgalaikę darbo perspektyvą;
Tobulėjimo ir mokymosi galimybė;
Puikią darbo aplinką naujoje kontoroje Vilniaus miesto Naujamiestyje.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.